Thursday, November 12, 2009


Kenangan...
Kadangkala ia menyapa kita tanpa kita sedari...
Tapi mengapa sukar untuk kita melupakannya?
Adakah kerana kita masih mengharapkan kasihnya?
Ataupun susah untuk kita terima kenyataan yang dia bukan lagi milik kita?

Bagi aku,
kenangan lama masih sukar untuk aku lupakan...
Mungkin tak akan aku lupakan...
Tapi yang aku tahu...
Aku bukan lagi berada di takuk lama...
I'm moving forward and i'm leaving you behind...
Yang ada cuma bekas di hati ini....


p/s:Tengah layan blues. LAYANNNN!!



2 comments:

Anonymous said...

memang kadang kala hidup kita ini berpaksi pd kenangan lalu..kalau kenangan yang boleh membahagiakan kita,tak salah untuk kita terus mengingati kenangan itu,tapi seandainya kenangan2 itu bisa membuatkan kita menitiskan air mata apa guna diingatinya lagi..kalau boleh buang terus dari lipatan hidup kita...bak kata pepatah pujangga 'kita boleh mengingati kenangan dalam hidup,tapi jangan hidup dengan kenangan itu' huhu..

Anonymous said...

YA!PERSETANKAN SAJA KENANGAN ITU!!LEPASKAN SAJA IA SEPERTI ENGKAU MELEPASKAN ANGIN PERUTMU!!