Friday, February 5, 2010

Message To Yan Yan




Yan,


Akhirnya tertunai hasrat aku dan kau untuk melihat motor abelong kembali sempurna. Kiteorang dah pasang side mirror dan Abelong telah pun berjaya renew road tax dia. Pasni takdela risau dia balik umah kene tahan polis. Alhamdulillah, selamat sudah Abelong kite. Huhu! Abelong, ko jangan terasa hati plak dengan kiteorang. Kiteorang cuma risaukan ko dan mahu ko selamat perjalanan pergi dan balik. Ingatkan beberapa peristiwa yang telah berlaku pada ko pada bulan lepas. Ingat kan? Kan? Kan??? One way to give back what you've done for us. =)




2 comments:

Anonymous said...

wei,,ape perkara yang aku tak tau ni?nape abe long aku weii....apa yang terjadi..jgn buat aku risau..aku blk kanggg!!

Sopan Gayo Pejuang said...

Dia kene tahan polis yan, panjang citernyer... Dah dua tiga kali kene tahan, kiteorang paksa gak dia renew road tax. Mana taknya sampai mengigil dia kene kejar polis. Tak ke buat keje giler! Tapi skang ni sume dah lengkap. Tak payah takut kene tahan lagi. Huhuhu!